ا

  • احمدی چناری، هادی بررسی عوامل استرس‌زای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پیراپزشکی فردوس [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 8-15]
  • اسعدی، مریم مقایسه آموزش اصول اخلاق پرستاری به دو روش مبتنی بر حل مشکل و آموزش مرسوم [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 16-22]
  • اعتباری اصل، زهرا بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]
  • اعتباری اصل، فرزانه بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]

ب

  • بختیاری، سهیلا تأثیر روش تدریس بازی بر رضایت و یادگیری دانشجویان مامایی در درس روانشناسی اجتماعی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 375-382]
  • بقایی، رحیم مقایسه برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری در سه کشور ایران، ترکیه و اردن [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 363-374]

پ

  • پیری، شهرام مقایسه آموزش اصول اخلاق پرستاری به دو روش مبتنی بر حل مشکل و آموزش مرسوم [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 16-22]

ت

  • تاجیک، شیما پسکی (PESCI): آزمونی با مصاحبه های بالینی ساختارمند قبل از استخدام [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 31-32]

ث

  • ثناگو، اکرم چالش های اخلاقی در محیط بالینی و آموزشی دانشگاه براساس تجربیات دانشجویان پرستاری و مامایی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 383-390]

ج

  • جویباری، لیلا پسکی (PESCI): آزمونی با مصاحبه های بالینی ساختارمند قبل از استخدام [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 31-32]

ح

  • حجتی، حمید ارتباط هوش اخلاقی با خشم در پرستاران تامین اجتماعی [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 1-7]
  • حسینی، ساجده بررسی عوامل استرس‌زای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پیراپزشکی فردوس [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 8-15]
  • حسینی شکوه، سید مرتضی انواع مخاطرات اخلاقی در بازار بیمه نظام سلامت(مقاله مروری) [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 43-51]
  • حقانی، فریبا تأثیر روش تدریس بازی بر رضایت و یادگیری دانشجویان مامایی در درس روانشناسی اجتماعی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 375-382]
  • حکمتی پور، نفیسه ارتباط هوش اخلاقی با خشم در پرستاران تامین اجتماعی [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 1-7]

د

  • داودی، ملیحه بررسی عوامل استرس‌زای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پیراپزشکی فردوس [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 8-15]

ش

  • شهابی نژاد، مصطفی انواع مخاطرات اخلاقی در بازار بیمه نظام سلامت(مقاله مروری) [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 43-51]

ص

  • صلصالی، مهوش مفهوم کل نگری در پرستاری براساس یک مقاله مروری [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 23-30]

ع

  • عبدی، محمد مقایسه آموزش اصول اخلاق پرستاری به دو روش مبتنی بر حل مشکل و آموزش مرسوم [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 16-22]

ف

  • فرضی پور، شهلا بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]
  • فرهادی، ابولفضل ارتباط هوش اخلاقی با خشم در پرستاران تامین اجتماعی [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 1-7]

ق

  • قائدی حیدری، فاطمه تأثیر روش تدریس بازی بر رضایت و یادگیری دانشجویان مامایی در درس روانشناسی اجتماعی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 375-382]
  • قربانی، فاطمه مفهوم کل نگری در پرستاری براساس یک مقاله مروری [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 23-30]

ک

  • کاشانی، فاطمه ارتباط هوش اخلاقی با خشم در پرستاران تامین اجتماعی [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 1-7]
  • کلانی، نوید شأنیت اخلاقی رویان در روند I.V.F [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 343-348]

م

  • محمدی، راحله بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]
  • محمدیان، رباب مقایسه آموزش اصول اخلاق پرستاری به دو روش مبتنی بر حل مشکل و آموزش مرسوم [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 16-22]
  • مدبر، محمد حسین شأنیت اخلاقی رویان در روند I.V.F [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 343-348]
  • مدبر، وحیده شأنیت اخلاقی رویان در روند I.V.F [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 343-348]
  • مصلی نژاد، لیلی بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان علوم پزشکی نسبت به اخذ واحدهای درسی اختیاری و تبیین واحدهای پوچ و بررسی نیازهای آموزشی بالینی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 349-362]

ن

  • نیکجو، رویا بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]

ی

  • یزدان پرست، الناز بررسی عوامل استرس‌زای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پیراپزشکی فردوس [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 8-15]